۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

دانلود آهنگی از سیمین غانم:از تو تنها شدم ...



4tqa2io_binahayat-net.jpg


آهنگ  و تنظیم : بابک بیات
شعر : ایرج جنتی عطایی
                                                     خواننده : خانم سیمین غانم                                                        

بگو ای مرد من ، ای از تبار هر چه عاشق
بگو ای در تو جاری خون روشن شقایق
بگو ای سوخته ، ای بی رمق ، ای کوه خسته
بگو ای با تو داغ عاشقای دل شکسته

بگو ، با من بگو از درد و داغت

بذار کرهم بذارم روی زخمات

بذار بارون اشک من بشوره

غبار غصه ها رو از سراپات

بذار سر روی سینه م گریه سر کن

از او شب گریه های تلخ هق هق

بذار باور کنم یه تکیه گاهم
برای غربت یه مرد عاشق...

رها از خستگی های همیشه ، *باورم کن*

بذار تا خالی سینه م برات آغوش باشه

برهنه از لباس غصه های دور و دیرین

بذار تا بوسه های من برات تن پوش باشه

تو با شعر اومدی ، عاشق تر از عشق

چراغی با تو بود از جنس خورشید

کدوم توفان چراغو زد روی سنگ

کتاب شعر و از دست تو دزدید

کدوم شب ، از کدوم صحرای قطبی

غریبانه توی این خونه اومد

شبیخون کدوم رگبار وحشی

شب مقدس ما رو به هم زد

بگو ای مرد من ، ای مرد عاشق

کدوم چله ازین کوچه گذر کرد

هنوز باغچه برامون گل نداده

کدوم پاییز ، زمستونو خبر کرد !!!

بذار سر روی سینه م گریه سر کن

از اون شب گریه های تلخ هق هق

بذار باور کنم یه تکیه گاهم

برای غربت یه مرد عاشق ...

n00072175-b.jpg

لینک دانلود از تو تنها شدم سیمین غانم  :


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر