۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

دانلود كلیپ بسیار زیبا از الكساندر ریباك

الکساندر ریباک - "Fairy Tale"
آهنگ برگزیده ی خواننده ی جوون نروژِی که تونست تو دور نهایی مسابقات یورو ویژن 2009  با 387 امتیاز مقام اول رو کسب کنه . سبک آهنگ پاپ,فوک هست و ریتم تند و شادی داره.
اجرای زنده ی آهنگ توی مراسم فینال هم خیلی جالب بود و توجه خیلیارو جلب کرد . اگه به اینترنت پر سرعت دسترسی دارین پیشنهاد میکنم حتما کلیپ رو ببینید .

alexander-rybak.jpg

Fairy Tale
Years ago, when I was younger
I kinda liked a girl I knew.
She was mine, and we were sweethearts
That was then, but then it’s true
I’m in love with a fairytale,
even though it hurts
‘Cause I don’t care if I lose my mind
I’m already cursed.
Every day we started fighting,
every night we fell in love
No one else could make me sadder,
but no one else could lift me high above
I don’t know what I was doing,
when suddenly, we fell apart
Nowadays, I cannot find her
But when I do, we’ll get a brand new start
I’m in love with a fairytale,
even though it hurts
‘Cause I don’t care if I lose my mind
I’m already cursed
She’s a fairytale
Yeah…
Even though it hurts
‘Cause I don’t care if I lose my mind
I’m already cursed
"پری"
سالها پیش وقتی که جوون تر بودم
عاشق کسی بودم که خوب میشناختمش
اون مال من بود و ما معشوقه های همدیگه بودیم
این مال اون موقعهاست , اما حقیقت داره !

من عاشق یه پری هستم !
حتی اگه این اثر بدی روم بذاره
چون  اگه دیوونه هم بشم برام مهم نیست
من از قبل نفرین شدم . . .

هروز دعوا میکردیم ولی هر شب عاشق هم میشدیم
هیچ کس دیگه نمیتونست بیشتر از اون منو ناراحت کنه
  اما هیچ کس دیگه هم مثل اون نمیتونست من و تا این اندازه به اوج ببره

من نمی دونستم دارم چیکار میکنم تا موقعی که ناگهان ......
"از هم جدا شدیم"
این روزا نمیتونم پریم رو پیدا کنم
اما اگه بتونم پیداش کنم , دوباره از نو شروع میکنیم

من عاشق یه پری هستم!
حتی اگه این اثر بدی روم بذاره
چون  اگه دیوونه هم بشم برام مهم نیست
من از قبل نفرین شدم . . .

k640_alexander-rybak-eurovision-song-contest-fredrik-arff.jpg



دانلود.avi  تصویری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر