۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

با کوروش یغمایی از عشق تا خاطره ...

کورش یغمایی
Kourosh Yaghmaei - Full Archive
تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط كوروش يغمايي را میتوانید از این قسمت دانلود نمایید
دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ سرور1 سرور2
Music
آلبوم آرايش خورشيد:
دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپRapidshare سرور2
آلبوم گل يخ:
دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپRapidshare سرور2
Tane Choobi
آلبوم كابوس:

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ Rapidshare رور2

Rapidshare 4shared RGhost Mediafire

Track 01

Track 02

Track 03

Track 04

Track 05

Track 06

Track 07

آلبوم اجرا در كنسرت:

کل آلبوم در یک فایل زیپ Rapidshare

Rapidshare Mediafire 4shared RGhost

ack 01T

Track 02

Track 03

Track 04

Track 05

Track 06

Track 07
آلبوم ماه و پلنگ:

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپRapidshare سرور1 سرور2

Rapidshare Mediafire RGhost 4shared

Track 01

Track 02

Track 03

Track 04

Track 05

Track 06

Track 07

Track 08

Track 09

Track 10
آلبوم پرنده مهاجر:

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ Rapidshare سرور2

RGhost Rapidshare 4shared Mediafire

Parandeye Mohajer

Michele

Dokhtare Bahar

Vatan

Eshghe Iran

Zendegi o Marg

Pedar

Instrumental - Parandeye Mohajer
آلبوم سيب نقره اي:

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ Rapidshare سرور2


RGhost Mediafire Rapidshare 4shared

Track01

Track 02

Track 03

Track 04

Track 05

Track 06

Track 07
آلبوم تفنگ دسته نقره:

دانلود كل آلبوم در يك فايل زيپ
Rapidshare Mediafire
4shared RGhost

Tofange_Daste_Noghreh.mp3
02_Ghese.mp3
03_Sarnevesht.mp3
04_Ensan_Fereshteh.mp3
05_Ghamnak.mp3
06_Khiaboon.mp3
07_Bagh.mp3
08_Donyaha_Faseleha.mp3

تك آهنگ هاي كوروش يغمايي:


دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ Rapidshare
منابع:1

کورش یغمایی:البوم تفنگ دسته نقره:دنیا ها و فاصله ها
من خسته ام
من در کنار پنجره,تنها نشسته ام
و با تمام خویش میندیشم
به هر چیز,هر چه هست
انسان و سنگ,گربه,یک بوته خار,و.....
دنیای مبهمی است
دنیای گنگ,تیره,مرموز,ناشناس
((دنیا))کنار پنجره,تنها نشسته است
در کوچه عابری
میخواند,آوازی,غمناک,
زیر لب
غمناک تر زباد
غمناک تر زشب*
من میخک سپید قشنگم را,
با آب پاش کوچک خود,آب میدهم,
من,سهره ظریف زرنگم,را
هر صبح و شام,
دانه ی شاداب می دهم,
اما حقیقتی است که:من نیزبیگانه ام,
با ان دو یار خویش,
دو دنیا:با ان سکوت میخک زیبا.
با ان سرود مرغک تنها.
من.گاهی, به میز خویش می اندیشم
گاهی, به قاب روی بخاری,
به تنگ آب
و با تمام خویش بر انم که:
روز وشب
اینان, مرا نهفته, بر انداز می کنند
گاهی که نیستم من و کس نیست,
در اطاق
آواز می کنند.
چون مرغ پر گشوده و پرواز می کنند.
اما...*ما,چشمهایمان,
کور است و گوش , کر
آری به هر کنار,
صدها هزار دنیا,
در گردش است و مازآنجمله بی خبر!*
من خسته ام
من در کنار پنجره,تنها نشسته ام.
دنیا کنار پنجره,تنها نشسته است!

کورش یغمایی:البوم تفنگ دسته نقره:خیابون
در خيابانی كه از بوی تو سر شار است
می روم وز ياد تو .
ذهنم گرانبار است
من خموشم .
ليك .
باد ظهر تابستان
با درختان اقاقی گرم گفتار است
كوچه ايی اينجاست
كز ما در همه سويش
صورت فريادی از يادی پديدار است ...
اين همان كوچه است !
می پيچم در آن .
هرچند .چون نباشی .
راه رفتن نيز .
دشوار است
چار چوب هر دری اينجا به چشم من
قاب تصويری از آن روی پری وار است
كوچه خود در خواب قيلوله است می بينم
سايه ايی در انحنای كوچه .
بيدار است
سايه ای در انتظار سايه ای ديگر
چشم در راه بلوغ ظهر ديداز است
گرچه می دانيم - هم من .
هم تو .هم سايه.
چون تو اينجا نيستی .
خورشيد بيمار است !

۱ نظر: